• Instagram sociální Icon
  • Facebook Sociální Icon
  • YouTube Sociální Icon

Kompenzační cvičení a funkční trénink pro děti i dospělé

Domácí cvičení

odkaz na playlist na YouTube

Naše zaměření

Uvolnění a efektivita

pohybu

Prodloužení kariéry

Zdraví

Vzdělávání našich

klientů

Správné držení těla

Všestrannost

Uvolnění a efektivita pohybu

S každým klientem začneme prakticky stejně. Cílem první lekce je zjistit Vaší zdravotní minulost (zranění a fyzické limitace, operace, bolesti, atd.), Vaše cíle, ať už cílíte na vrcholový sport, hubnutí, dostat se do lepší formy, abyste stačili svým dětem nebo se jen cítili lépe.

 

Následně se zahřejete a přejdeme na testovací cviky Vaší pohyblivosti, měření apod. Výsledky zaznamenáme a postupně je budeme porovnávat s tím, co dokážete za 1-3-6-12 měsíců. Máte tak při ruce jasně dané výsledky.

 

Bez této první lekce je prakticky nemožné Vám správně nastavit program a efektivně Vás posunout blíže Vašemu cíli!

Prodloužení kariéry

Co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš! 

Pokud si děti zvyknou, že už od mala mají rutinu cvičení jako součást svého sportu a naučí se správné protahovací a posilovací cviky, prodlouží tak nejen svojí sportovní kariéru, ale i roky aktivního života. 

Zdraví

Jedním z hlavních cílů každého sportovce je nezranit se, aby mohl své řemeslo nebo koníček vykonávat na 100%.

Samozřejmě jednostranná zátěž nese své riziko zranění, ať už se jedná o každodenní sezení v kanceláři nebo vrcholový sport. Pokud se o své tělo nebudete starat zranění přijde dříve nebo později.

Prakticky každý z nás zná bolest zad, ať už se jedná o bolest v bederní, hrudní nebo krční páteři. Všem těmto bolestem se dá předejít pravidelným cvičením.

I 30 minut denně pomůže!

Vzdělávání klientů

Jedním z našich cílů, je Vás naučit, která cvičení jsou pro Vás prospěšná a která Vám naopak škodí. 

Zamyslete se nad tím, kolik cvičení na posílení břicha znáte z tělesné výchovy ze školy? Sed-leh, přitahování nohou k hrudníku za visu na žebřinách? Žádný z těchto cviků není efektivní ani funkční cvičení na zpevnění břicha jako celku, ale izoluje to jen část břišních svalů.

Správné držení těla

Správné držení těla je jedním ze základů dosažení maximální síly a efektivity pohybu.  Pro nás je to tedy jeden ze základních cílů, dostat Vás co nejblíž ideálu pro Vaše tělo.

Všestrannost

Cílem není pouze kompenzování jednostrannosti sportu, ale rozvíjení i dalších dovedností mimo Váš sport. S každou novou dovedností se přibližujete k pohybové gramotnosti, která následně zrychluje Vaši schopnost se učit nové pohyby a lépe kontrolovat Vaše tělo!

Cvičení na doma

NAHORU

© 2023 by Šťastný Golf. Proudly created with Wix.com